Close Menu
Press24
    Најново

    Неофицијално: Вечерва во Прилеп уапсен виш јавен обвинител

    06.10.2026 во 19:35

    ГАЛЕРИЈА: Голема заплена на Царината – Ги фатиле со 79 кила дрога

    06.10.2026 во 10:55

    Мицкоски против кратење на празниците: Правата на работниците треба да се почитуваат

    06.10.2026 во 11:33
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Останаа уште два месеци – Колку пари ќе легнат на сметките за К-15
    • Измени во „Сејф Сити“ – камерите ќе гледаат нов прекршок
    • Минус температури утрово – најстудено во Берово
    • Дарко Василевски по шест дена протест: „Одам со крената глава, не жалам што кренав глас“
    • Се наближува ноември – Македонската полиција ќе ве казни 45 евра за еден прекршок
    • ВМРО-ДПМНЕ: Филипче да каже кога дознал за наводниот скандал од 37 милиони евра
    • Студено утро во Македонија, температури под нула – Попладне нагло ќе пораснат
    • Вевчани инвестира во инфраструктурата: Реконструкција на улици, бесплатно Wi-Fi и нова комунална опрема
    • Најново
    • Популарно
    • Маркетинг
    • Импресум
    Facebook Instagram TikTok
    Press24Press24
    • Насловна
    • Македонија
      • Политика
      • Скопје
      • Црна хроника
    • Бизнис
    • Свет
      • Регион
    • Забава
    • Спорт
    • Технологија
    • Интервју
    Press24
    Home » Останаа уште два месеци – Колку пари ќе легнат на сметките за К-15

    Останаа уште два месеци – Колку пари ќе легнат на сметките за К-15

    07.10.2026 во 10:081 Min Read
    Сподели
    Facebook Twitter WhatsApp

    Од 1 јули компаниите од приватниот сектор започнаа со исплата на регресот за годишен одмор, попознат како К-15. Минималниот износ што треба да го добијат вработените годинава е околу 19.116 денари.

    К-15 е задолжителен годишен надоместок кој работодавачот го исплаќа на работникот како регрес за годишен одмор. Право на овој надоместок имаат вработените кои во текот на календарската година оствариле најмалку шест месеци непрекинат стаж кај истиот работодавач.

    Износот на К-15 не е фиксна сума, туку се пресметува во зависност од просечната месечна нето-плата по работник во државата, исплатена во последните три месеци пред месецот во кој се врши исплатата.

    Според правилата, регресот треба да изнесува најмалку 40 проценти од просечната нето-плата исплатена во последните три месеци. Во одредени случаи, максималниот неоданочен износ може да достигне до 100 проценти од просечната плата, согласно условите утврдени со колективниот договор.

    К-15 треба да биде исплатен најдоцна до 31 декември во тековната година.

    За работодавачите кои нема да го исплатат регресот се предвидени парични санкции. Дополнително, доколку работникот биде присилен да го врати исплатениот К-15 во готовина, законодавството предвидува и можност за затворска казна до една година.

    Just In Top News
    Прочитај повеќе

    Дарко Василевски по шест дена протест: „Одам со крената глава, не жалам што кренав глас“

    07.10.2026 во 09:51

    Се наближува ноември – Македонската полиција ќе ве казни 45 евра за еден прекршок

    07.10.2026 во 09:35
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Насловна
    • Најново
    • Импресум
    • Маркетинг
    Њу Медиа Комјуникејшн © 2010 | сите права заштитени

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.