Close Menu
Press24
    Најново

    Од полноќ нови цени на горивата – дизелот е поскап

    28.09.2026 во 09:30

    Регулаторна одлучи: Поскап бензин – значително поевтин дизел

    28.09.2026 во 14:21

    Најстудениот македонски град утрово: Само малку над нулата

    28.09.2026 во 09:27
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Милошоски на средба со Ворд: Принципиелна поддршка од Ирска за евроинтеграциите на Македонија
    • Муцунски на „Тема на денот“ на Сител: Стратешкото партнерство со САД носи конкретни политички и економски резултати
    • Од Скопје до Оземпик: Научната приказна за истражувачката Светлана Мојсов
    • Три знаци кои се со жесток карактер и бурни реакции
    • Косовскиот парламент ја отфрли пресудата за воени злосторства против Тачи
    • Петмина осомничени на распит поради терористички заговор во близина на американска база во Британија
    • Усмртил диво животно за време на забрана за лов, кривична за маж од Неготино
    • Голема новост за родителите во Инџиково: Наскоро се отвора новата градинка „Лавче“
    • Најново
    • Популарно
    • Маркетинг
    • Импресум
    Facebook Instagram TikTok
    Press24Press24
    • Насловна
    • Македонија
      • Политика
      • Скопје
      • Црна хроника
    • Бизнис
    • Свет
      • Регион
    • Забава
    • Спорт
    • Технологија
    • Интервју
    Press24
    Home » Ќе легнат пари на сметките: Колку ќе изнесува К-15 годинава?

    Ќе легнат пари на сметките: Колку ќе изнесува К-15 годинава?

    19.08.2026 во 08:402 Mins Read
    Сподели
    Facebook Twitter WhatsApp

    Од 1 јули компаниите од приватниот сектор започнаа со исплата на регресот за годишен одмор, познат како К-15. Минималниот износ што треба да го добијат вработените оваа година изнесува околу 19.116 денари.

    К-15, односно регресот за годишен одмор, претставува задолжителен годишен надоместок што работодавачот му го исплаќа на работникот. Тој е наменет како финансиска поддршка за трошоците поврзани со годишниот одмор, а право на регрес има работникот кој во текот на календарската година има најмалку шест месеци непрекинат стаж кај истиот работодавач.

    Во Република Северна Македонија, износот на К-15 не е однапред фиксен, туку зависи од периодот во кој работодавачот ќе ја изврши исплатата. За пресметка се зема просечната месечна нето-плата по работник во државата, исплатена во последните три месеци пред месецот на исплатата.

    Законскиот минимум за К-15 изнесува најмалку 40% од просечната нето-плата во државата исплатена во последните три месеци.

    Максималниот неоданочен износ може да достигне до 100% од просечната плата, односно согласно условите утврдени со гранскиот колективен договор.

    Регресот за годишен одмор треба да биде исплатен најдоцна до 31 декември во тековната година.

    За неисплата на К-15 се предвидени парични казни за работодавачот, а доколку работникот биде принуден да ги врати парите во готовина, предвидена е и можност за затворска казна до една година.

    Just In Picks Top News
    Прочитај повеќе

    Владата не спаси: Дизелот ќе отидеше над 110 денари за литар

    28.09.2026 во 11:20

    Се подготвуваат нови евро банкноти – дали треба да ги смените старите?

    28.09.2026 во 09:57
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Насловна
    • Најново
    • Импресум
    • Маркетинг
    Њу Медиа Комјуникејшн © 2010 | сите права заштитени

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.