Close Menu
    Најново

    Андоновски: Со новата стратегија SMART/MK 2030 градиме дигитална економија и обезбедуваме 10-ина милиони евра од eвропските фондови

    20.10.2025 во 22:23

    Пожар во угостителски објект во Гази Баба

    20.10.2025 во 22:09

    Трамп е скептичен во врска со можноста Украина да ги поврати окупираните територии

    20.10.2025 во 21:52
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Актуелно
    • Андоновски: Со новата стратегија SMART/MK 2030 градиме дигитална економија и обезбедуваме 10-ина милиони евра од eвропските фондови
    • Пожар во угостителски објект во Гази Баба
    • Трамп е скептичен во врска со можноста Украина да ги поврати окупираните територии
    • Информации кои не треба да ги споделувате со ChatGPT
    • Хамас му предаде на Црвениот крст во Газа уште едно тело на заложник
    • Екс премиерот на Албанија во сериозна состојба
    • Георгиев: Ќе обезбедиме коридор низ Бугарија за авионот на Путин до Будимпешта
    • Мацут: Работиме на проект за брза железница помеѓу Белград и Ниш, и во Скопје брзо работат на модернизација железницата
    • Најново
    • Популарно
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    Press24Press24
    • Насловна
    • Македонија
      • Политика
      • Скопје
      • Црна хроника
    • Бизнис
    • Свет
      • Регион
    • Забава
    • Спорт
    • Технологија
    • Интервју
    Press24Press24
    Home » Google исклучува една алатка

    Google исклучува една алатка

    20.10.2025 во 16:55Updated:20.10.2025 во 17:00
    Сподели
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Google потврди дека го исклучува својот проект Privacy Sandbox, кој требаше да обезбеди повеќе приватно прикажување реклами без следење на корисниците преку колачиња.

    Компанијата му соопшти на AdWeek дека целата програма Privacy Sandbox е прекината и дека десет поврзани технологии веќе се повлечени поради „ниско усвојување“. Одлуката влијае и на Chrome и на Android, што значи дека се менуваат основите за тоа како Google планира дигитално рекламирање во иднина.

    „Продолжуваме да ја подобруваме приватноста во Chrome, Android и на интернет, но се оддалечуваме од брендирањето Privacy Sandbox“, рече портпаролот на Google. Тој додаде дека некои технологии што беа успешни ќе останат активни, но без старото име на проектот.

    Крајот на експериментот што никогаш не започна
    Privacy Sandbox беше воведен во 2019 година како замена за колачиња од трети страни, со ветување дека ќе им даде на корисниците поголема контрола врз нивните податоци. Chrome воведе функции како теми за реклами, реклами предложени од страницата и мерење на рекламите, што им даде можност на корисниците да изберат дали сакаат персонализирани реклами. Сепак, овие функции никогаш не се здобија со популарност.

    Гугл минатата година објави дека нема целосно да ги елиминира колачињата од трети страни, а сега е јасно дека проектот Privacy Sandbox е целосно напуштен. Компанијата објави дека API-јата како Topics, кои се користеа за избор на теми за реклами врз основа на пребарувања, ќе бидат затворени.

    Electronic Frontier Foundation (EFF) претходно го критикуваше името Sandbox како „заведувачко“, тврдејќи дека системот не ја заштитува вистинската приватност на корисниците, туку го централизира следењето под контрола на една компанија.

    Заминувањето од овој проект не значи крај на обидите на Google да ја подобри приватноста, туку почеток на нов пристап во кој ќе ја задржи истата количина на податоци, но ќе ги презентира преку различни технологии. За корисниците, ова значи дека рекламите сè уште ќе бидат персонализирани – само според нови правила и ново име.

    Популарно

    Куманово одлучува во втор круг: Димитриевски во трка со Стојковски

    20.10.2025 во 11:25

    Убедливо водство на ВМРО-ДПМНЕ во советничките листи: Близу 200.000 гласа разлика со СДСМ

    20.10.2025 во 13:50

    Иако извесен победин Орце Ѓорѓиевски оди во втор круг

    19.10.2025 во 23:57

    Филипче: СДСМ победи во 3 општини во прв круг, води во десетина и влегуваме во втор круг во дваесетина општини

    19.10.2025 во 23:53
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Насловна
    • Најново
    • Импресум
    • Маркетинг
    Њу Медиа Комјуникејшн © 2010 | сите права заштитени

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.