ВИДЕО: Добиле над илјада негативни коментари- погледнете што направиле со нив

Компанијата Honey Maid на почетокот од минатиот месец ја емитувала рекламата "This is Wholesome" (Ова е корисно и здраво) - во која тие ги прикажуваат своите семејств

Оваа компанија постои повеќе од 90 години, и за овој проект  не агнажирала актери туку соработувала со вистински семејства, нивната реклама предизвикала многумина на нивната дефиниција за семејство да реагираат бурно и со омраза.

Во рекламата гледаме различни видови на семејства, од самохрани татковци преку тетовирани панк-рок семејства па се до хомосексуални парови.

Компанијата која постои повеќе од 90 години не агнажирала актери туку соработувала со вистински семејства, нивната реклама предизвикала многумина на нивната дефиниција за семејство да реагираат бурно и со омраза.

Десно ориентираната група "One Million Moms" (еден милион мајки) била "навредена" со рекламата велејќи дека тоа е "удар на милиони американски семејства" со ширење на "хомосексуална агена", а некои изјавиле и дека рекламата е "одвратна" и отишле до таму што ја споредиле со сатаната.

Нивниот одговор? Ги испечатиле негативните коментари и го направиле следново:

06.04.2014 - 14:13

Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа

најчитано сега