Close Menu
Press24
    Најново

    Најмалку една година за неопходните законски измени за МВР да ги прифаќа дигиталните лични карти и возачки дозволи

    29.10.2026 во 14:21

    Куманово: Цели девет месеци силувал дете

    29.10.2026 во 14:08

    Речиси 580.000 евра на сметка на мајката, синот пријавен за перење пари

    29.10.2026 во 13:57
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Најмалку една година за неопходните законски измени за МВР да ги прифаќа дигиталните лични карти и возачки дозволи
    • Куманово: Цели девет месеци силувал дете
    • Речиси 580.000 евра на сметка на мајката, синот пријавен за перење пари
    • Муцунски: Процесот на европска интеграција да биде кредибилен и предвидлив и со забрзана динамика
    • Злетовец вплеткан во меѓународна шема за измами: Натерал сограѓанин да направи 18 уплати во странство
    • Обвинение за силување 15-годишно дете, сопруг тепал сопруга и ќерка, мајка малтретирала малолетничка
    • Печурки, табелети, марихуана, хероин: Што сѐ пронајде полицијата за 24 часа?
    • Муцунски за Ива Михаилова: Непристојно е земја-членка на ЕУ да станува прибежиште од македонското правосудство
    • Најново
    • Популарно
    • Маркетинг
    • Импресум
    Facebook Instagram TikTok
    Press24Press24
    • Насловна
    • Македонија
      • Политика
      • Скопје
      • Црна хроника
    • Бизнис
    • Свет
      • Регион
    • Забава
    • Спорт
    • Технологија
    • Интервју
    Press24
    Home » Косовците ќе се опарат: Минималната плата ќе скокне на 500 евра

    Косовците ќе се опарат: Минималната плата ќе скокне на 500 евра

    10.12.2025 во 10:59Updated:10.12.2025 во 11:061 Min Read
    Сподели
    Facebook Twitter WhatsApp

    Минималната плата во Косово од јануари следната година  ќе изнесува 425 евра бруто, додека од јули таа ќе изнесува 500 евра, објави агенцијата Анадолу.

    Зголемувањето на минималната бруто плата  го потврди вршителот на должноста премиер на Косово Аљбин Курти, велејќи дека од јануари 2026 година таа ќе се зголеми за 75 евра, од сегашните 350 на 425 евра.

    „Почнувајќи од следниот месец, минималната плата ќе изнесува 425 евра бруто, наместо претходните 350 евра. Од 1 јули ќе започне спроведувањето на втората фаза, каде што минималната плата ќе изнесува 500 евра, како што е предвидено со одлуката на Владата. Од ова зголемување ќе имаат корист околу 150.000 работници во приватниот сектор“, напиша Курти на Фејсбук.

    Тој потсети дека ова е трето зголемување на минималната плата за време на неговиот мандат.

    Минималната плата, која претходно беше помеѓу 130 и 170 евра, не беше променета повеќе од една деценија.

    Прочитај повеќе

    Брнабиќ тврди дека се подготвува апсење на Вучиќ

    28.10.2026 во 23:42

    Маж прославувал раѓање на дете, па по расправија со нож го прободел колегата – Инцидент во Батајница

    28.10.2026 во 16:33
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Насловна
    • Најново
    • Импресум
    • Маркетинг
    Њу Медиа Комјуникејшн © 2010 | сите права заштитени

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.