Во 2024 година, 60,2% од жителите на ЕУ на возраст од 16 до 74 години купувале стоки или услуги преку интернет, покажуваат новите податоци на Евростат.
Од 240 статистички региони во Унијата, во 23 региони најмалку 80% од населението купува онлајн. Во оваа група се:
- сите 12 региони во Холандија,
- сите 3 региони во Ирска,
- три региони во Данска,
- три во Шведска,
- како и Прага во Чешка.
Највисока стапка е забележана во Утрехт (Холандија) – 91,5%, следен од Флеволанд (89,5%) и Северниот и Западниот регион на Ирска (88,3%).
Региони со 60–80% онлајн купувачи
Во оваа група спаѓаат:
Естонија, Кипар, Луксембург, Малта, Словачка, Финска, континентална Франција, речиси цела Германија (освен Саксонија), Австрија (освен Штаерска), останатите региони во Данска, Чешка и Шведска, 9 региони во Белгија, 5 во Унгарија, 4 во Шпанија, 3 во Полска и грчкиот регион со островите во Егејско Море.
Региони со 40–60% онлајн купувачи
Ова ниво го бележат:
преостанати делови од Белгија, Грција, Полска, Унгарија и Шпанија, цела Летонија, Литванија, континентална Португалија, Словенија, Хрватска, северна и централна Италија, два региони во Романија, југозападна Бугарија, како и Саксонија и Штаерска.
Под 40% – најниска дигитална трговија
Помеѓу регионите со најмал интерес за онлајн купување се:
- Јужна Италија,
- поголемиот дел од Бугарија и Романија,
- португалските острови Азори и Мадеира,
- француските прекуморски територии.
Најниската стапка во цела ЕУ е во југоисточна Бугарија – 21,7%, потоа Гвадалупе (24,2%) и северозападна Бугарија (24,9%).

