Close Menu
    Најново

    Утре без вода поголем дел на општина Центар

    28.12.2025 во 15:52

    Во Кочани ќе се отвори првата собраниска канцеларија на пратеникот Павле Арсоски

    28.12.2025 во 15:52

    Османи: Се надевам на побрзо формирање на косовските институциите по денешните избори

    28.12.2025 во 15:24
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Актуелно
    • Утре без вода поголем дел на општина Центар
    • Во Кочани ќе се отвори првата собраниска канцеларија на пратеникот Павле Арсоски
    • Османи: Се надевам на побрзо формирање на косовските институциите по денешните избори
    • Полицајците масовно апсат: Фатени повеќе пијани возачи
    • Полицијата најде 9.000 парчиња пиротехника – едно лице заврши зад решетки
    • Претрес во битолско, пронајдени оружје и муниција, лишено од слобода едно лице
    • Трендафилов: Срамно е да се фалите со покачување на минималецот за 1.500 денари
    • Приведени 40 лица поради непријавен огномет во близина на Ајфеловата кула
    • Најново
    • Популарно
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    Press24Press24
    • Насловна
    • Македонија
      • Политика
      • Скопје
      • Црна хроника
    • Бизнис
    • Свет
      • Регион
    • Забава
    • Спорт
    • Технологија
    • Интервју
    Press24Press24
    Home » Планот на Железници: Две пруги Север-Југ за брзина до 200 км/ч, инвестиција од 1,9 милијарди евра

    Планот на Железници: Две пруги Север-Југ за брзина до 200 км/ч, инвестиција од 1,9 милијарди евра

    23.11.2025 во 12:56
    Сподели
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Планот е да има две пруги на релација Север-Југ. Сегашната пруга ќе се користи и ќе се исправат кривини на места каде е возможно за да се забрза сообраќајот, а втората ќе се гради колку што е можно поблизу до сегашната за што веќе се работи на испитување, вели директорот на ЈП Железници Инфраструктура, Синиша Ивановски во неделното интервју за Радио Слободна Европа.

    “ Нашиот план има две компоненти. Првата е да ја задржиме постоечката пруга но мораме да ја исправиме каде што има големи кривини. Големи брзини од преку 120 км  и преку 160 км на час не може да се постигнат без исправање на кривините.  Во моментов се вршат испитувања и тие студии ќе покажат колку од оваа траса ќе ја задржиме, каде ќе има простор кривините да се исправат. Втората компонета е колку што може поблиску до сегашната траса да биде изградена и втората линија. Затоа овие околу 200 км пруга би биле двоколосечен сообраќај, но нема да бидат како автопатите,  на пример еден да оди во правец на Србија, друг во правец на Грција. Во управувањето на железничкиот собраќај има друг тип на управување на возовите, но крајната наша цел е да има двоколосечна пруга за патнички сообраќај до 200 км на час и товарен до 120 км на час и секако ќе биде целосно електрифицирана. Токму во овој момент се прават физибилити студиите каде најдобро е да биде трасата на новата пруга, со тие исправување на старата пруга и паралелна до старата”- вели Ивановски.   

    Тој во интервјуто истакнува дека вредноста на изградбата би се движела околу 1,9 милијарди евра заедно со електрификација и сигнализација, а би се изградила за околу пет години.

    Популарно

    ДУИ: Без извинување, без оставка – понижувањето на албанските службеници продолжува

    28.12.2025 во 12:19

    Манасиевски: СДС уште еднаш потврди дека Заев гради 42-катница во Дубаи

    28.12.2025 во 12:51

    ЕУ подготвува строги правила: Годишни технички прегледи и построги еко-тестови за возила постари од 10 години

    26.12.2025 во 16:57

    Масовсно апсење низ Скопје: Полицајци фатија млади дилери

    27.12.2025 во 14:41
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Насловна
    • Најново
    • Импресум
    • Маркетинг
    Њу Медиа Комјуникејшн © 2010 | сите права заштитени

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.