КАМ, македонскиот број еден, годинава одбележува три децении јубилеј и влегува во ново поглавје од својата успешна македонска приказна заснована на квалитет и доверба. Пионер во многу сегменти во полето на малопродажбата, компанијата е позната по грижата за секој потрошувач и по тоа што ги донесе ниските цени на пазарот.
– Годишнината не е само празнување на минатото, туку и ветување за иднината. Три децении сме покрај нашите потрошувачи и заедно ја пишуваме оваа успешна приказна. Нивната доверба е нашата најголема награда и нашата најголема одговорност. Затоа и во иднина ќе останеме посветени на истата мисија – редовно ниски цени, висок квалитет и грижа за секој купувач – посочуваат од менаџерскиот тим на КАМ.
Патувањето на КАМ започнува во 1995 година со отворањето на првата продавница „Камфуд“. Во 1999 година се отвораат вратите и на првиот хард-дисконт маркет под името КАМ – момент што означува нова филозофија на купување во Македонија: висок квалитет по ниски цени достапен за секого. Со годините, КАМ носи многу новитети: првата приватна марка „Алпико“ во 2003, првите маркети во Бугарија во 2016, почнување со работа во Косово во 2016 и отворање на сопствениот логистички центар во 2021.
Денес, мрежата на КАМ брои 86 маркети во Македонија и 26 во Бугарија. Компанијата континуирано работи на освежување и проширување на асортиманот, а денес понудата опфаќа повеќе од 1.700 производи, од кои над 600 се приватни трговски марки. КАМ и во 2024 година го задржува приматот на најголем работодавец помеѓу трговските синџири во земјава со повеќе од 1500 вработени и е прогласена за вработувач кој обезбедува највисока просечна плата помеѓу конкурентите во категоријата.
Исто така учествува во општествено одговорни иницијативи од областа на култура, спорт, едукација и екологија. КАМ осум години по ред е маркет број еден во Македонија според потрошувачите. Носител е на признанија „Best Buy“ за најдобар сооднос цена–квалитет и „Qudal“ за апсолутен квалитет. Но, најголемото признание е довербата и лојалноста на купувачите. Во текот на сите овие години, КАМ не е само место за купување.
Компанијата континуирано ја поддржува македонската економија, соработува со повеќе од 160 локални производители, а на македонскиот пазар само во 2024 година пласира домашни производи во вредност од над 113 милиони евра. Додека, над 4,5 милиони евра е извозот што истата година го реализирале македонските производители преку продажната мрежа на KAM на пазарите во Бугарија и Косово. Вложувањето во модерна инфраструктура и поддршката на локалната заедница се само дел од стратегијата на компанијата да остане сигурен и одговорен партнер на македонскиот пазар.
Новото истражување на агенцијата „Инсајдер ИД“ го потврдува тоа што граѓаните одамна го знаат: КАМ е најпрепознатливиот македонски бренд формиран по осамостојувањето на државата (со доминантен домашен сопственик) и компанија на која потрошувачите најмногу ѝ веруваат. Овој јубилеј е, пред сè, потврда на таа доверба и на трајната врска помеѓу брендот и потрошувачите. Во октомври и ноември се планирани голем број активности кои ќе бидат вистинско изненадување за граѓаните. Ќе се реализира голема наградна игра со вкупен фонд од над 3.000.000 денари и се разбира голем број промоции и попусти.
Планирана е голема забава отворена за сите граѓани, по повод отворањето на нов маркет во Кисела Вода, кога и ќе биде најавен новиот Retail Park како дел од идните планови за развој. КАМ не одбележува само јубилеј туку и влез на компанијата во ново поглавје, но со иста мисија – висок квалитет по редовно ниски цени и грижа за секој потрошувач.