Како не лажат во голмите супер-маркети

Специјалистите за маркетинг не престануваат да измислуваат манипулативни техники кои ќе не натераат да посакаме (потрошиме) повеќе отколку што ни е неопходно.

Аdme.ru прави љубопитен преглед на маркетинг триковите кои не демнат од секаде во големите продавници.

Дегустации

Кога ви нудат да пробате нешто – внимавајте. Инаку воопшто нема да дознаете како сте потрошиле пари за нешто непознато.

Големината има значење

Преполните продавници дејствуваат приспособени, луѓето стануваат нервозни и брзаат да се извлечат што поскоро од нив. Тоа е и причината големите синџири да се обложуваат на големи пространства.

Топли бои

Топлите тонови привлекуваат. Ладните ја суспендираат будноста и стимулираат повисока продажба. Оптималната варијанта е тула однадвор и ентериер во студени тонови. А слушате ли некаква мелодија? Истражувањата посветени специјално на маркетинг влијанието на музичкиот фон утврдиле дека под влијание на мирната музика, човекот се движи побавно и троши на повеќе. На позадината на класиката пак луѓето избираат поскапи стоки.

Пријатните мириси

Тоа е другата причина крај влезовите, продавниците најчесто да имаат штандови за цвеќиња и свежи печива. Пријатните мириси го активираат апетитот за набавки. Супермаркетите сепак знаат многу добро, како и за она што всушност сте влезени и затоа ги кријат млечните и другите потребни артикли на крајот. За да стигнете до нив, ќе треба да ја обиколите целата продавница, а по патот веќе се поставени десетици други задоволства.

Количката

Оваа незаменлива вештина била измислена уште во 1938 година за погодност на клиентите. Но, и за да собере повеќе од планираното. Таму каде што обично стојат лансерите и корпите има и уште нешто – едни од најпрофитабилните стоки како цвеќињата и свежите колачи или леб. Кога ќе се најдете пред количката, на влезот на продавницата, таа сеуште ви се чини толку празна, а ентузијазмот ви е сеуште доста висок. И потоа ги правите првите купувања.

Планирана маршута

На вас само ви се чини дека се движите низ самостојно избрана маршрута. Всушност, патот до млечните производи е темелно планиран однапред од добро обучени професионалци. Ако за миг се погледнете отстрана себеси и клиентите околу вас, ќе видите дека повеќето продавници ги водат своите купувачи од десно кон лево. Поради оваа причина, стоките распоредени оддесно, имаат поголема шанса да привлечат внимание и да паднат во количката.

Производи на ниво на очи 

Стоките кои носат најголем профит обично се наоѓаат на нивото на очите. Најубавите пакувања на скапи и познати брендови секогаш се поставени така што едноставно нема како да ги пропуштите. Да! Но има и т.н.. ниво на детски поглед. Таму пак се ставаат најразлични други лакомства, кои дури и најмалиот купувач веднаш ќе ги забележи.

На чекор од излезот

Најзастапена зона на допир е онаа до касите. Токму тука, лесно можете да станете жртва на ситните нешта, кои ве опкружуваат.

 

 

23.09.2014 - 12:10


 
 

Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа

најчитано сега