Како не лажат во голмите супер-маркети
Специјалистите за маркетинг не престануваат да измислуваат манипулативни техники кои ќе не натераат да посакаме (потрошиме) повеќе отколку што ни е неопходно.
Аdme.ru прави љубопитен преглед на маркетинг триковите кои не демнат од секаде во големите продавници.
Дегустации
Кога ви нудат да пробате нешто – внимавајте. Инаку воопшто нема да дознаете како сте потрошиле пари за нешто непознато.
Големината има значење
Преполните продавници дејствуваат приспособени, луѓето стануваат нервозни и брзаат да се извлечат што поскоро од нив. Тоа е и причината големите синџири да се обложуваат на големи пространства.
Топли бои
Топлите тонови привлекуваат. Ладните ја суспендираат будноста и стимулираат повисока продажба. Оптималната варијанта е тула однадвор и ентериер во студени тонови. А слушате ли некаква мелодија? Истражувањата посветени специјално на маркетинг влијанието на музичкиот фон утврдиле дека под влијание на мирната музика, човекот се движи побавно и троши на повеќе. На позадината на класиката пак луѓето избираат поскапи стоки.
Пријатните мириси
Тоа е другата причина крај влезовите, продавниците најчесто да имаат штандови за цвеќиња и свежи печива. Пријатните мириси го активираат апетитот за набавки. Супермаркетите сепак знаат многу добро, како и за она што всушност сте влезени и затоа ги кријат млечните и другите потребни артикли на крајот. За да стигнете до нив, ќе треба да ја обиколите целата продавница, а по патот веќе се поставени десетици други задоволства.
Количката
Оваа незаменлива вештина била измислена уште во 1938 година за погодност на клиентите. Но, и за да собере повеќе од планираното. Таму каде што обично стојат лансерите и корпите има и уште нешто – едни од најпрофитабилните стоки како цвеќињата и свежите колачи или леб. Кога ќе се најдете пред количката, на влезот на продавницата, таа сеуште ви се чини толку празна, а ентузијазмот ви е сеуште доста висок. И потоа ги правите првите купувања.
Планирана маршута
На вас само ви се чини дека се движите низ самостојно избрана маршрута. Всушност, патот до млечните производи е темелно планиран однапред од добро обучени професионалци. Ако за миг се погледнете отстрана себеси и клиентите околу вас, ќе видите дека повеќето продавници ги водат своите купувачи од десно кон лево. Поради оваа причина, стоките распоредени оддесно, имаат поголема шанса да привлечат внимание и да паднат во количката.
Производи на ниво на очи
Стоките кои носат најголем профит обично се наоѓаат на нивото на очите. Најубавите пакувања на скапи и познати брендови секогаш се поставени така што едноставно нема како да ги пропуштите. Да! Но има и т.н.. ниво на детски поглед. Таму пак се ставаат најразлични други лакомства, кои дури и најмалиот купувач веднаш ќе ги забележи.
На чекор од излезот
Најзастапена зона на допир е онаа до касите. Токму тука, лесно можете да станете жртва на ситните нешта, кои ве опкружуваат.
Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа