Избледени ознаки, немање патна сигнализација, можен шверц на гориво или човечка грешка - бугарски експерти со можни причини за несреќата

Погрешни и избледени хоризонтални ознаки, немање патна сигнализација, лоша состојба на рефлекторите, можен шверц на гориво или човечка грешка се дел од можните причини за тешката сообраќајка со 45 загинати на автопатот Струма. Ова го соопштија експерти за безбедност на патиштата во „Денот почнува“ на БНТ.

Полициските патроли на местото на настанот дозволуваат само вештаци и истражители. Тие мора да го утврдат движењето на автобусот, местата каде што одмарал, како и брзината со која се движел.

Тркачот со автомобили Румен Дунев ја даде една од најконјугираните верзии за возачот на автобусот, недостигот на растојание за сопирање и заспивањето на возачот.

„Има двапати растојание за сопирање. Еден пат е непосредно пред островот, пред автобусот да удри во островчето. И вториот пат непосредно пред да удри во втората заштитна ограда. Возачот на автобусот не спиел. Непосредно пред несреќата има поправка на коловозот, каде што поминува од една во друга коловозна лента, каде што патот е стеснет, т.е. ако заспие таму ќе ја направи несреќата“, изјави Дунев.

Дунев тврди дека автобусот се запалил уште пред да ја допре заштитната ограда до свртувањето.

Бидејќи од фотографиите што ги има, гореше и заштитната ограда, по што унаправивме многу детален преглед да видиме дали проблемот е од пукната гума. Имаше траги.

Тој исто така посочува дека доколку на автобусот му пукнал гума, мора да има траги од неа и од раб на асфалтот.

„Во моментот кога се искачува на островот, нема траги од бандажот и гумата, што нè наведува да веруваме дека најпрвин дошло до експлозија во автобусот. Тогаш возачот почнал да оди прво десно и да ја намалува брзината, бидејќи по сударот автобусот буквално со многу мала брзина тргнал на левата лента и бидејќи бил тежок, ја скршил заштитната ограда и паднал во замка“, додаде Дунев. 

24.11.2021 - 12:43

 

 

 

 

 

 

 

Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа

најчитано сега